Hoe regelt u alles nu, voor later als u niets kunt?

levenstestament, AllesgeregeldNu


Veel mensen denken niet aan later. Als ze bijvoorbeeld ernstig ziek worden, in coma raken, dement worden of simpelweg als gevolg van een ongeval dagelijkse handelingen niet kunnen verrichten.

Stel:

- u krijgt een ongeluk en voor langere tijd bent uitgeschakeld; u hebt niemand die financiële zaken voor u (of zelfs ten behoeve van uw eigen onderneming) kan en mag regelen, uw hond eten kan geven of uw minderjarige kinderen kan verzorgen?

- u wordt ernstig ziek en vervolgens werkloos; uw partner kan uw gezamenlijke hypotheek niet meer betalen en is gedwongen om jullie woning te verkopen, maar mag dat niet zonder uw handtekening? 

- u wordt dement en in een verzorgingshuis opgenomen; u hebt geen wilsverklaring en een levenstestament opgesteld zodat uw partner over uw medische behandeling (conform uw wensen) niet mag beslissen?

Stel u voor dat alles geregeld is en dat uw gevolmachtigde meteen aan de slag kan. Hij of zij mag dan uw persoonlijke, medische en financiële zaken van u overnemen. Klinkt goed? Het is ook te regelen. U moet alleen weten hoe.

Ik help u:

- een volmacht regelen voor uw persoonlijke, medische en financiële zaken door middel van een levenstestament,

- uw wilsverklaringen vast te leggen, 

- een instructie op te stellen voor uw gevolmachtigde die uw zaken (conform uw wensen!) waarneemt.

Zet samen met mij de eerste stap richting een zekere toekomst zodat rust en zorgeloosheid uw leven beheerst. Bel mij op 06 - 26 582 695 of mail mij naar 
info@alles-geregeld.nu. Ik verheug me er ontzettend op om met u aan de slag te gaan!

Kent u iemand die mijn hulp absoluut niet mag missen? Deel dit artikel. Alvast dank daarvoor!

..........

Krijgt u al mijn waardevolle tips over erfenis slim regelen GRATIS in uw e-mailbox? GeïnteresseerdU kunt zich hier aanmelden.
.................

Wilt u mijn blog volgen op Bloglovin? Klik op de link Follow my blog with Bloglovin.