Gezond, Gezellig en Gelukkig 2019!



Wat was dit een bijzonder jaar. 
Met ontzettend veel goeds en veel lieve mensen, gelukkig.
Met veel leed van mijn klanten, helaas.
Lief en leed gaan vaak samen. 

Ook dit jaar heb ik mijn persoonlijke ervaringen en kennis met jullie kunnen delen. Via mijn blogberichten, en via Facebook, LinkedIn en Twitter. 
En wat was het fijn om te horen dat ik vele van jullie heb mogen raken, aan het denken heb gezet en dat ik sommige persoonlijk heb kunnen helpen. 

Mijn grote dank voor het liken, delen en reacties op al mijn berichten. 
Mede dankzij jullie zijn er sinds 1 januari 2018 zelfs 2012 nieuwe gebruikers (naast 554 van het jaar daarvoor) die mijn blog en website regelmatig lezen. 
Er zijn in totaal 2566 mensen die mij op dit moment regelmatig volgen. 
Een groei van 463% ten opzichte van het jaar 2017. 
Ik ben er super blij mee!

Vanaf 1 januari 2019 hoop ik jullie nog vaker te mogen zien, spreken, helpen en persoonlijk te inspireren. 

Ik wens jullie allemaal een Gezond, Gezellig en Gelukkig 2019!

HAPPY NEW YEAR!

Hartelijke groet,
Marina Milenkovic

.................

Wilt u mijn blog volgen op Bloglovin? Klik op de link Follow my blog with Bloglovin.