In de zak van Sinterklaas



Regelmatig krijgt u digitale post, 

Zodat uw erfenis zo min mogelijk kost.

Zodat uw partner of uw kroost,

Van stress en zorgen zijn verlost.

 

Uit Spanje gekomen, heb ik bedacht, 

Iets te doen, wat u niet verwacht.

Cadeaus te geven, als een traktatie, 

Om u te helpen bij deze frustratie.

Een dierbare verliezen is heel zwaar.

Dit kan ik weten, echt waar.

Men moet gelijk van alles gaan doen,

Dat kost tijd en erg veel poen.

 

Niet te vergeten verdriet en zorgen,

Over wie uw kids moet gaan verzorgen.

Als u niet meer op deze aardbol bent,

Wie zal er voor ze zijn, net zo lief en attent?

 

Of hoe moet uw partner zonder u alleen?

Komt die ooit over zijn verdriet heen?

Regelen en stressen, dag in dag uit,

Hij kan erom huilen, hard en luid:

 

'Wat moet ik doen, wie legt me dat uit?

Hoe kom ik eruit, ik begrijp geen fluit!'

 

Dat hoor ik vaak en daarom vandaag,

Om u te helpen, echt heel graag,

Heb ik besloten 3 cadeaus te geven

Want geven is enige wat telt in het leven.

 

Als klap op de vuurpijl kunt u cadeaus winnen

(vertel dit aan uw familie en uw vriendinnen).

Dus kom maar op met uw mooiste gedicht,

Over liefde en vriendschap is deze schrijven verplicht.

 

Het werkt als volgt, en als dat u zint,

Schrijf een kort gedicht op Facebook voor uw Sint.

Tag AllesgeregeldNu, zodat ik het zie,

En daar is de winnaar. Ik laat weten wie.

 

Wat geef ik weg, wilt u ongetwijfeld weten?

Daar heb ik flink voor moeten zweten.

Deze producten vindt u hierop,

Ga het gerust kijken, op uw smartphone of desktop.

 

Bent u er klaar voor? Ga snel aan de slag.

Zonder traan en verdriet, maar met een lach.

Schrijf over liefde en vriendschap, als ware juwelen,

En vergeet niet uw gedicht op Facebook te delen.

 

Liefs,

Sint

 

P.S. Zorg dat ik uw gedichtje op Facebook zie. Wie weet wint u een van deze 3 producten:

 

- 1 uur gratis advies over nalatenschap slim plannen of vastleggen (t.w.v. € 120)

1 stappenplan om een nalatenschap zonder stress af te wikkelen (t.w.v. € 80)

1 template: Breng zelf alle administratieve en financiële zaken in kaart om goed van start te gaan (t.w.v. € 20)


.................

Wilt u mijn blog volgen op Bloglovin? Klik op de link Follow my blog with Bloglovin.